Inception.

Men jag har ju glömt bort att skriva om att jag var på bio i måndags!!!!
Hur kunde jag glömma?
Inception, där Leonardo Di Caprio spelar huvudrollen, är nog den bästa filmen jag någonsin sett! Den var så fantastiskt bra att jag vill gråta. Och den måste ses på bio!! Jag måste gå och se den igen faktiskt och bara njuta av den igen innan den slutar att visas på biograferna.
Jag var helt tagen efterråt när vi kom ut ur salongen.. Viste inte riktigt hur jag skulle bete mig.. och kunde inte sova på hela natten heller efter filmen, men det var det värt!
Om du inte redan sett den, SE DEN!!

Kommentera

