Go morron du underbara Tisdag!

Står på tunnelbanan.. Inga sittplatser så här tidigt 😦
Vaknade 20över5 imorse med en hals som inte existerade.. Ont. Ont! ONT!
Tog en Alvedon och Ipren. Nässprayen behövdes även den! DUBBELSUCK.
Somnade om tills klockan ringde kvart över 7. Inte redo att gå upp, men det blev en akut dubbmorgon för mig idag, och det tackar jag inte nej till. Ni förstår att det är det som gör min dag, när jag får utlopp för min artistiska sida 🙂 vi har skämtat om att vi borde bygga upp en scen på salongen så kan jag gå upp och sjunga av mej en gång om dagen typ 😉

Kommentera

