Det är löning!

YES!!!
Tack gode Gud för det.
Behöver ny rouge, mascara & eyeliner!
Nu kanske detta låter väldigt ytligt och det är det ju också, men som jag ändå är i behov av 🙂
Vaknade imorse utan halsont, tack gode Gud nr 2! Hoppas hoppas att jag slipper att bli förkyld. Känner mig fortfarande hängig men det överlever man väl ?!
Nu ska jag till salongen och tjäna till mitt dagliga bröd. Ikväll blir det Golden Hits. Liza med ensemble har genrep och vi ska avnjuta god middag tillsammans med en troligtvis fantastisk bra show 🙂

Kommentera

