Personalfest.

Igårkväll hade vi i Björn Axén-gänget en stor personalfest hemma hos våran chef Johan. Respektive var också välkomna och vad passade inte bättre än att min andre hälft Patrik fick följa med?! Vi är ju som ett par haha

…så här blev kvällen…

Patrik fick eskortera runt på mig och Henriette hela kvällen. Henriette är vår nya (norska) receptionist på företaget, och i sedvanlig ordning har jag lärt henne allt jag kan 🙂

Björn Axéns högsta höns hade definitivt planerat allt i detalj. så himla trevligt och som vanligt känner man sej alltid varmt välkommen när företaget bjuder in till fest. Det bjöds på välkomstdrink & snittar.. hrm oki inte snittar men kommer inte på vad dom heter dom där små..

såhär såg dom ut iallafall…

det hölls tal..

2010 har hittills varit ett fantastiskt bra år för oss, det firades med en skål och applåder=) sen öppnades buffén som bestod av så mycket gott i form av grillat (majs, lax, kyckling, lammkorv och fläskkött) goda sallader, ostgratinerad-bakad-potatis och gott bröd!

-Emma, nej inte nu när vi äter, lägg ner mobilen!!!!

Senare frammåt kvällen..

tar Nina fram en bok, det ser så gulligt ut när hon fixar och förklarar för både jonas och karin som lyssnar med stora öron, kunde inte låta bli att fota =)

våra chefer med respektive inviger dansgolvet i sedvanlig ordning, alla jublar och skriker av förtjusning, jag kunde inte ta bilder pga den svaga belysningen men lovar att lägga upp här på bloggen om jag får tag på några=)

jag har världens bästa kollegor på salongen! kvällen fortsatte med mycket dans och skoj. Jag, Patrik & Henriette åkte hem vid midnatt när våra söndersnytna näsor hade gett upp. och jag sov innan klockan slagit 01.00

Kommentera

