1003.

detta blir mitt inlägg nr 1003.

Ganska roligt eller hur! Har nu bloggat i över 2 år. Vissa dagar mer än andra. Men visst har det blivit en del utav min vardag =)

tänkte ta er på en tillbakablick över mina blogginlägg som varit..

Onsdagen den 13 Augusti kl 19.10 gjordes mitt första blogginlägg där jag berättar att jag blivit inspirerad av min kära lilla syster att blogga.. Första bilden läggs ut och ser ut såhär:

hrm…inga kommentarer på bilden 🙂

2008 var ju ett minnesvärt år eftersom vi var med i Melodifestivalen med Caracola.. så det blev många roliga bilder från turnén på bloggen bla:

Var vi på barnens allsång och sjöng tillsammans med bla Pippi & hennes vänner.

När bilden ovan togs hade jag världens tandvärk, åt smärtstillande och kunde egentligen inte gapa.. sov hela vägen ner till Sölvesborg, hade varit hos tandläkaren akut på morgonen. kunde inte äta något för att jag hade så ont och var lite groggy av det smärtstillande jag hade fått.. Så det innebar att jag var ingen vidare bra person att räkna med på scenen. Men jag var iallafall där och gjorde mitt bästa 🙂 under vårat uppträdande ramlar Emilie på scenen, se klippet nedan…

vilket gör att Emilie kommer i ofas och tycker att hela spelningen är förstörd av detta lilla missöde. haha stackars Frida fick dra ett jäkla lass denna kväll, en med tandvärk och en som nyss ramlat på en klädnypa inför 5000 åskådare. 🙂 idag kan vi skratta åt det, då var det inte lika roligt! haha

I september 2008 var jag äntligen och hälsade på min underbara lillasyster Johanna på Kreta där hon då jobbade som showartist. Hon hade nämligen fått jobb på 2Entertain och jobbade för första gången hos Fritidsresor. Det var underbart att få se ens lillasyster lysa som den klaraste stjärnan på himlen.

Här i en norsk folkdräkt i showen ”Viva Nordica”.

sommarens best of..2008.

18. Bästa boken du läste i sommar? Alla Denise Rudbergs böcker har jag hunnit plöjja igenom: Vänninan, osa, storlek 37, Jenny S, Matilde & Åse

Fantastiskt bra böcker..kan varmt rekomenderas.

2008 dubbade jag min första film.

jag fick vara en utav karaktärerna i Tingeling. Iridessa, ljusets älva. Och idag 2010 är vi nog inne på den tredje filmen tror jag bestämt!

Det gick rykten om att jag var GRAVID!!!!???? fattade ingenting!

bild från Kreta i september 2008 .

bloggade om att jag skulle färga håret rött (?) själv dessutom och det gick väl sisodär..

eller inte alls…

jag var väldigt arg på hulliganer haha flera inlägg om detta hittas under tiden 2008.

titta vilken söt bild på caracola från Gröna Lunds invigning av julmarknaden 2008 då såklart!

det får räcka för nu.. det tar tid att återblicka 2 års bloggande=)

Kommentera

