Snabbt morgon inlägg.

Är påväg till gymmet.. Slog upp ögonen vid 7 så det var lika bra tyckte jag, alltså att ta sej till gymmet.
Har inte tränat på hela sommaren!
Lite ångest, lite gött, lite ont i magen, men det blir nog bra när jag väl är där 🙂 för det är så skönt när man kommer in i andra andningen, då kan man ju hålla på i evigheter haha hrm..MEN jag ska ju till jobbet så jag har ju faktiskt en tid att passa, så jag kan ju ändå inte stå på trampmaskinen för länge!

Trevlig tisdag!

Kommentera

