back to the future.

Fortsätter min resa bakåt i tiden och kollar gamla blogginlägg.
Utdrag från min årskrönika från 2008.
”I år kunde jag sittliften, har åkt ganska mycket sittlift efter det… Så då självklart i år skulle jag ta knappliften upp för omväxling skull, det är bara det att den här knappliften jag skulle åka gick i mycket högre tempo än vad jag är van vid, jag stod alldeles för långt upp i backen för att lyckas fånga denna lift som kom snabbt emot mej bakifrån, när jag ställt mej där jag trodde att man skulle stå vänder jag mej om för att fånga knappliften, precis när jag vänder mej om ser jag en stot järnklump komma mot mej i huvudhöjd och det går alldeles för snabbt för att jag ska hinna vejja undan, lagom tillbucklad i pannan åker jag hem till stugan igen med gråten i ögonen, på lördagkvällen försöker jag sminka över min blåa bula som stod rakt ut, det kändes som om jag fått en lättare hjärnskakning, men jag tog mej igenom en 45 minuters show och signering på det!
Vad lärde jag mej under denna Idre vistelse? jo, åk aldrig mer knapplift och använd hjälm för sjutton gubbar!”
 
Just det:
Melodifestival efterfesten i Globen Annexet.
haha gul klänning hade jag dessutom på mej kvällen till ära 😉
en hel sommar av fantastiska spelningar för hur mycket folk som helst
sommarkväll i Gävle
Festival i Härnösand
Jag dubbar min första biofilm
 
En finsk sådan… ”En Tomtesaga” vacker film med fina miljöer..när jag såg den på bio var det bara vi i biosalongen.. haha
haha ett minnesvärt ögonblick var när mitt ex son fick träffa sin absolut största idol Nicke Nyfiken i Furuviksparken
Ett gladare barn får man leta efter haha
Köpenhamn fick sej ett besök..
Så tråkigt för jag har ingen av dessa bilder kvar på min dator eftersom den kraschade för något år sedan. Bara vissa mappar kunde räddas i datorn =/
CSI…jag bloggar jätte mycket om CSI? Ioförsej så är jag fortfarande helt såld av serien!
20 januari 2009 började jag i skolan… Inredning rum & form.
ritar en soffa..
var på diverse studiebesök!
Saknar mina underbara kurskamrater faktiskt. Den enda jag stött på såhär i efterhand är Jeanette och hennes söta dotter Lisa som är ett stort caracola/sheelah fan =)
Mycket kurslitteratur blev det, i form av inredningstidningar 😉
Ja det begav ju sig några månader under 2009 iallafall.. fortfarande under namnet caracola sjunger vi Nationalsången på min hemmaplans arena Läkerol Arena..Brynäs matchen. Nu med gruppens nya medlem Sara.
vi övade och övade med Sara så att hon skulle kunna vår reportuar. Nya bilder tas på gruppen.
resultatet blev
tisdag, februari 24, 2009

Viktoria hjärta Daniel

Åh så romatiskt, årets happening den 24 februari. Kronprinsessan Viktoria får äntligen sin Daniel!
första jobbet i den nya konstelationen avklaras på Silja Galaxy och det skålas i champagne =)
åh saknar sara!
Nu får jag ta och runda av..det blir ju super långa inlägg haha
Kommentera

