fortsättning följer…

Visst är jag inne på 2009?

Jag, Mamma & Britta åkte till Gran Canaria i april 2009. Jag fick resan av min fantastiska mamma. Min lillasyster Johanna jobbade för tillfället på ön och vi fick bo hos henne.

Johanna stoltserar i gula klänningen i mitten 🙂

ang Jehovas Vitnen.. utdrag från blogginlägg Söndag 19 april..

..Just det, det har jag glömt att skriva om, härom veckan när jag precis hade kommit hem från idre så ringde det på dörrklockan och där stod två kvinnor från Jehovas vittnen.. nej tänkte jag.. och jag som inte kan vara otrevlig.. och är det någonting man har lärt sej från andra så är det att säga nej tack och stänga dörren. Men det gjorde inte lilla Emma, efter någon minut av deras predikande sa jag snällt att jag jobbat hela helgen och att jag precis hade kommit hem. De ursäktade sej men ville gärna veta vad tecknen på min dörr stod för (?), och då satte Emma igång med sitt pladder.. ja, sådär som bara jag lyckas med.. efter en stund ordbajsande från min sida bad de både kvinnorna att få gå. De schasade in mej tillbaka in i lägenheten, och sa att jag skulle få vila vidare. Snopet stängde jag dörren och låste.. jag pratade iväg Jehovas och inte var jag otrevlig heller..kanske lite föööör trevlig istället.

19 april Fick jag Spotify … intressant!

jag börjar dubba i PlayhouseDisney serien ”Special Agent Oso”

Serien är superpopulär bland barn och vi är nu uppe i en hel del avsnitt..har nyligen spelat in nya 🙂

det räcker väl så för idag eller vad tycker ni?!

Lite återblick inlägg ibland passar bra tycker jag 😉

Kommentera

