Ledig måndag.

Varannan måndag är jag ledig. Så skönt att vara ledig en vardag, man kan få så mycket uträttat då 🙂
Nu är jag påväg till Solna för att dubba. Sen blir det träning och ikväll har jag tvättid!

Har ni lyssnat på Robyns nya album? Min favoritlåt är In my Eyes.. Går just nu på repeat i mina lurar.

One thought on “Ledig måndag.

  1. klart jag har lyssnat, robyn är den allra bästa just nu! (näst efter håkan) hon kommer förresten till Stockholm och Berns den 14 december, biljetterna släpps imorgon klockan tio… SKA VI GÅÅ?! 😀

Kommentera

