Många nya filmer.

Tänkte bara visa några av filmerna som nu går att köpa, kanske också hyra (?) där jag dubbar.

En Tomtesaga gick på bio december 2008.. En jätte vacker finsk film. Jag är rösten till Ada.

Draktränaren visades på bio nu i våras. Där är jag den svenska rösten till den kaxiga Flåbusa som är tvillingsyster till Flåbuse.

Starstruck. Är jag rösten till Sara som är Jessicas storasyster som är störtförälskad i Christopher Wilde.

Tingeling och Älvornas Hemlighet. Som vanligt är jag den lilla gula söta Älvan Iridessa.

Barbie i en Sjöjungfrusaga. Är jag en utav hennes bästa vänner i vattnet. En sjöjungfru som jag dessvärre inte minns namnet på eftersom det var ett tag sedan vi spelade in 😦

Kul va 🙂 så om ni sitter en söndag och funderar att titta på barnfilm där jag dubbar i..ja då vet ni vilka ni ska välja mellan.

Kommentera

