Kristins födelsedagsfirande

Men jag har ju glömt att berätta om när vi firade Kristins 24 års dag!!!

Vi började på mitt jobb, där vi tog ett glas vin ute på terassen. Okej..vet att inte alla kommer uppskatta denna bild, men ni får stå ut!

sen tog vi tunnelbanan till…

laserhallen (?) eller ja det hette så i Gävle iallafall när det begav sej!

Kristin som trodde att vi skulle bowla blev lite chockad av beskedet men blev naturligtvis överlycklig över denna lilla överraskning 🙂

Det blev killarna mot tjejerna.. och jag kan säga att om jag hade varit lika duktig som jag påstår för alla att jag är (är enormt dålig förlorare) så hade det gått bättre för oss…det finns en anledning till att jag inte behövs inom det militära.. och kanske inte bör arbeta som polis. men viljan fanns där och det tycker jag är det viktigaste 🙂

senare skålade vi i plastmuggar som fyllts med skumpa..enkelt och gott, I like it 😉

vi bestämde oss för att åka hem till Elin & Kristin innan middagen…

vi alla hade tydligen viktiga saker att fixa på vägen dit.. 🙂

hemma hos Elin hann vi inte med så mycket..men jag hann bla prova en grön hatt iallafall..

Helens krog på St Eriksplan fick sej ett besök, väldigt god mat serverades!

sista bilden får Patrik bjuda på. Golden Hits fick sej ett besök..OBS! Kvinnan på bilden var INTE med i ensemblen som underhöll på scenen!

One thought on “Kristins födelsedagsfirande

Kommentera

