OJ!

Insåg att jag inte bloggat något idag 😦 det var ju dumt! Det har varit annat som kommit i vägen hela dagen.. Ikväll har jag plockat undan tvätten från igår, diskat, lagat mat, diskat igen, handtvättat några klänningar och dessutom hunnit med att slänga ett öga på idol!
Idag fick jag äntligen reda på min semester 🙂 jag jobbar nu fram till på lördag sen är jag ledig i två veckor yeeeeeyh! 😉
Överlycklig, den ledigheten kommer väl lägligt!
Min far som fyller 50 år nästa helg tänkte bjuda mig (eftersom jag fyller 25 i oktober) på en resa till Turkiet där det ska firas tillsammans med lillesyrran! Det ska bli så underbart att få träffa henne igen. Saknar henne så otroligt mycket!
Så det blir en sista minuten.. Får se när jag drar.. Ska iallafall packa väskan på fredag ifall vi drar redan lördagkväll.. Man vet aldrig 🙂

Sov så gott

Kommentera

