Go morron Lördag!

Jobbar sista dagen idag innan min semester!
Det ska bli så skönt. Ska möta pappa på Arlanda imorgon kl 17.00 🙂
På måndag ligger jag utmattad i en solstol hela dagen och tänker förbli så lat under hela veckan.
Det ska bli så härligt att få spendera en vecka med lillasyster och pappa… Om vi kommer att gå varandra på nerverna? Ja antagligen, vi ska vistas tillsammans i ett rum som jag antar är mindre än min lägenhet! Men min fantastiska pappa fyller 50 år.. Dock gjorde hans hörsel det för 10 år sedan! Haha men det ska bli mysigt, vi är ju pappas flickor 🙂

One thought on “Go morron Lördag!

Kommentera

