Jag har världens bästa kollegor!

Jag vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna alla dessa små presenter som mina kollegor överöser mig med! Men igår kom Shler förbi och hade med sej en coca cola, reisen och 3 nybakta kanelbullar!!!! Jag blev överlycklig!! Sen när jag gjort hennes hår till bröllopet hon skulle på senare under kvällen tar hon fram världens finaste läppglans och säger att hon glömt att slå in det! 🙂
Nä som sagt vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna dessa små överraskningar, men jag älskar dom 🙂

Kommentera

