Kvällens.

Italiensk buffé serverades ikväll på hotellet och jag måste motvilligt erkänna att när det kommer till maten längtar jag faktiskt lite hem till Sverige igen.. Turkarna ska väl ha bland de bättre köken i världen om jag har förstått det rätt?! Men hittills har jag inte blivit imponerad! När vi var här tidigare i somras jag och mamma gick vi hela gänget på en lokal turkisk restaurang och där kan vi snacka god mat.. Får se om vi får möjligheten att ta oss dit igen den här gången 🙂
Ikväll bjöds det på Eurovision top 6 på scenen och efter det fick vi avnjuta några pop-ups och medleyn i poolbaren!
Kvällens outfit: kjol från h&m, linne från monki.

Kommentera

