Lördag.. Inget att göra!

Jag kom hem kl 3 inatt ändå envisas jag med att vakna kvart i 9 (!!!!!!!!!!)
Det måste vara något fel på mej, eller som mamma skrattade och sa när jag ringde en halvtimme senare -ja det blir så när man börjar bli gammal! 😦
Men nu tror inte jag att mina tidiga morgonvanor de senaste veckorna har något att göra med att jag fyller 25 år om tre veckor.. Utan snarare att jag vill ta vara på mina lediga dagar! Ju tidigare jag vaknar ju längre får jag vara ledig 🙂 eller ja.. Jag tänker så iallafall 😉

Hittade lite fler bilder från igår kväll!

Kommentera

