Dax för dubbning.

Är påväg till Solna nu ikväll för att dubba i några timmar. Det är helt otroligt att de kan ha sånt tålamod med mig och anpassa sej efter mina tider, vilket innebär tidiga mornar eller sena kvällar! Är dom evigt tacksamma för det 🙂
Om 19 dagar fyller jag 25 år, jag har ålderångest så att det bara sjunger om det! Halvvägs till 50… Sen har jag inga kommentarer.

Det är något fel på min blogg app på iphonen så inläggen går inte att ladda upp.. Försöker för tredje och sista gången nu då!

Kommentera

