Emilie & Frida delar på samma strumpbyxa.

Är påväg till jobbet tidigare denna morgon.. Det är det dumma med att ha kvällsmöten, att jag lär åka in tidigare dagen efter..
Somnade som en stock igår.. Som en klubbad säl..
Jag drömde jätte konstiga grejer exempelvis att Emilie hade på sig ett par jätte snygga strumpbyxor som Frida också gärna ville ha så hon försökte få ner sitt ena ben där också, så dom hoppade runt och skrattade! Sen var jag i skidbacken och förstörde för Emilie och min pappa som åkte lift genom att ha missuppfattat hela grejjen åkte jag pulka och fångade alla i liften och det fick jag veta för att Emilies pappa hade filmat allt med sin lilla kamera.
Det var en rätt rolig dröm faktiskt 🙂
Ne nu måste jag jobba!

Trevlig onsdag!

Kommentera

