slagpåse.

skulle behöva en sådan.

Tänk va bra om man kunde få ha en slagpåse tillhands när man helst behöver en. En slagpåse som man kan få slå på två eller tre gånger och sen blir allt bra igen. Jag har kommit på att den här plasten som kommer med ibland (som utfyllnad) när man beställer hem varor i kartong är super bra. Man blir så glad av att knäppa sönder de luftfyllda små bubblorna. En gång tog jag med mej en hel sån plastbunt in till personalrummet. stod och knäppte förbrilt. Jag blev gladre och gladre för varje knäppning. Tillslut kommer en av mina arbetskollegor in och kollar oroat på mej, vad har hänt? dina knäppningar hörs ända ut i salongen haha samtidigt som hon själv börjar roffa åt sej lite plast för att knäppa några luftfyllda plastbubblor. Så jag brukar därför alltid uppmana mina kollegor till att knäppa några plastbubblor varje gång de känner att de skulle behövt en slagpåse egentligen 🙂

Kommentera

