Las Receptionistas.

Igår kväll var vi hembjudna till Nathalie. Hennes pojkvän Bato bjöd oss alla på välkomstdrink samt en del roliga klipp på när han och hans kompanjon Danne, sjunger.

Det blev en hel del skratt (och gråt, jag gråter jämt när jag skrattar)  Dom här grabbarna är helt underbara! Jag har fått äran att jobba med dom båda…ja alltså inte musikmässigt utan i butik 😉

jag kan inte låta bli att bjuda på en till..en av mina favoriter.. Bato berättade om när de spelade in denna video..det gick tydligen rätt vilt till 🙂

De här grabbarna jobbar hårt och det märks att de utvecklas mer och mer för varje inspelad låt 🙂

Vi var ungefär hälften av receptionistskaran på plats, Nathalie hade köpt ost & kex, en massa godis, chips och vindruvor. Super mysigt!

bild lånad från Nathalie

Tack brudar för en rolig kväll!

Kommentera

