Naglar.

I söndags fixade jag mina naglar på Select Collection Spa. Jag älskar att vara där, det känns som en ren lyx att få slå sej ner och bli omhändertagen av deras fantastiska personal.

Som jag har skrivit i tidigare inlägg möts man av ett lugn när man kliver in genom dörrarna till Sellect Collection SPA, en varm känsla sveper över en och man vill stanna där för alltid, glömma tid & rum, njuta av friden!

Jag har nog provat de flesta nageltekniker allt från gelé, akryl till glasfiber men inget har känts så bra som Biosculpture manicure.  Naglarna blir inte alls förstörda utan snarare tvärtom så bygger biosculpture upp nageln. I den här tekniken filar de aldrig ovanpå nageln, vilket de alltid gör när man exempelvis sätter gelé eller akryl och det upplever jag förstör nageln. Behandlingen tar ca 90 min och Emma som även gör exclusiva ansiktsbehandlingar från Daniela Steiner har gjort mina naglar.

 

 

Kommentera

