måndagkväll…

mina ögon går i kors av trötthet. det blir tidigt i säng denna kväll!

körde hårt på gymmet imorse, har varit helt slut på jobbet under dagen haha

sara på jobbet går en konditorikurs och därmed bjuds vi alltid på bakverk på onsdagar när hon kommer från kursen.

mumsigt va 🙂

när jag var hemma i Gävle sist mumsade jag och mamma i oss massa mat & avnjöt ett gott vin tillsammans ..  jag gillar mat och godis, märks det 😉

Ikväll har jag varit tvungen att återställa min iPhone, så nu har jag inga foton kvar 😦 allt måste installeras om. Hoppas att allt kommer att funka bättre nu! 🙂

dags att sova… God natt

Kommentera

