På fredag!!!!!!!!

På fredag kommer min älskade lilla syster hem från Turkiet!!! Åh jag längtar som en gris!! Vet inte om grisar längtar men det lät bra.. Eller det kanske inte lät bra heller för den delen men jag kom inte på nått annat 🙂
Åååååh jag har saknat henne så mycket och jag vet hur mycket hon har längtat hem!
Nu får vi bara ha henne hemma i några fjuttiga dagar innan hon reser vidare till nästa destination men den lilla fjuttiga tiden är värt mycket för både oss och henne 🙂
Så välkommen hem sis du e efterlängtad 🙂

Kommentera

