25 år..ja det måste väl firas ändå!

Det blev ett lyckat firande under lördagen hemma i Gävle!

Nästan alla var där 😉 jag har en stor släkt och det var länge sedan vi sågs så det blev ett kärt återseende.

Gästerna anlände vid tre snåret och då bjöds det på födelsedagstårta och annat gott fika! tack snälla farmor och faster Mimmi för att ni bakat en massa bullar som vi kunde bjuda på 🙂

Vi körde lite omvänt och bjöd på desserten först 😉 senare kom den fantastiska exotiskabrickan som mina underbara föräldrar beställt.

Min kära far har ju precis fyllt 50 år så det sjöngs för både honom och mig 🙂 presentbordet var överfullt av blommor och presenter! Tack alla fina för fantastiska gåvor.

fina farfar och farmor ❤

mamma, lillasyster, pappa, jag, farmor & farfar. Fint kort tycker jag 🙂

ja det fotades en del 😉

dagens prinsessa var ändå..

Min kusins dotter Izabel! Hon fick då inte vara ifred lillen, alla ville vi mysa 🙂

sen kom kvällens överraskning när nästan alla hade åkt hem.. 2 taxibilar kom och hämtade upp mig, Johanna, Petra, Patrik, mamma, pappa, Thord & Britta ..

som tog oss till oleary´s hehe. vilket avslut på kvällen! Jag som var helt slut vid nio 😉

Det bjöds på dryck och tilltugg! sen nästa surprise…

Det blev tjo och tjim inne på Goya där vi träffade på Camilla och Hermina 🙂    när vi kom hem en och en halv timme senare somnade jag väldigt gott med ett leende på läpparna!

Tusen tusen tack alla inblandade för att ni ville fira mig på min stora dag!

OCH ETT EXTRA STORT TACK..

till mina underbara föräldrar som ordnade, handlade & fixade med allt till festen. Älskar er!

 

nu e kl 23.42.. om 18 min blir jag onödigt vuxen!

 

3 thoughts on “25 år..ja det måste väl firas ändå!

  1. Hej finaste:)

    Vilken underbar fest hörde jag:) o märkte jag!!
    Vad fin fina kort:) Gillar hela familjen kortet:)
    Ha det bäst idag.

    Kram kram o GRATTIS Jessica,Alwa o Stina:)

  2. Oj vad jag känner att jag saknar er alla! Stora släkten kring dig och Johanna är underbar, härliga människor. En stor och skön hälsning till alla från oss Frisellare på Frösön!

    Och extragott att se familjekorten, samlade ihop för en kort sväng, innan ni sprids för vinden igen!

    Hoppas att du haft en underbar födelsedag också Emma!
    Alla tankar hos dig! GRATTIS!!!!

Kommentera

