Nya Volumaster från Björn Axén.

Björn Axén har lanserat två nya volumasters.

Volumaster Professional i Guld

Volumaster professional Slim i en lila färg

Slim är till för de med lite kortare hår, men jag  har själv provat den och tycker att den funkar hur bra som helst på längre hår också!

Hur gör man?

jag vet inte hur mitt liva var innan volumaster. Den är helt fantastisk! Jag har introducerat tången för alla mina vänner och ALLA precis ALLA är lika förälskade! Till och med min mamma har införskaffat volumaster, som till en början var väldigt skeptisk 😉

Har du ingen hemma? Se till och investera i en, du kommer inte att bli besviken, jag lovar!

Kommentera

