SURPRISE!!!

*sjunger*Igår var ingen vanlig dag för det var min egna födelsedag  -HURRA HURRA HURRA!-

jag hade dessutom prickat in så att det var min lediga måndag 😉

det började med att jag tog en härlig lång sovmorgon till kl 10. Åt en god frukost, duschade och piffade, tog emot några samtal som ville gratta innan det var dags att rusa till tunnelbanan. Mötte upp världens finaste Sara som bjöd mig på Sushi.

Hon har ju varit på Cypern hela sommaren 🙂 det var jätte kul att äntligen få träffas igen!

sen var det dags för mig att fixa håret.

det gick rätt så snabbt ändå så jag kom iväg till dubbstudion i Solna mycket tidigare än beräknat. Där sjöng jag in en låt till en serie (får nog inte avslöja vilken än).

sen hörni sen kommer det absolut roligaste på HELA dagen!

Jag mötte upp Sara & Patrik vid Åhléns, Sara hade bokat bord på Kopanjang, en jätte mysig thairestaurang på söder. Kvällen innan hade alla mina andra vänner informerat att de inte kunde vara med och fira min födelsedag för andra saker hade kommit emellan. Jätte tråkigt 😦 men vi skulle ju trots allt fira mig den 6:e.

så vi kommer in vid kopanjang, hänger av oss. jag hinner knappt komma in till baren förrän 5 välbekanta ansikten hoppar fram och skriker SURPRISE och börjar sjunga ”ja må hon leva” för fulla muggar. jag har aldrig blivit så överraskad. jag skakade av glädje och viste inte riktigt vart jag skulle ta vägen! kunde inte fatta vad som hände haha fick ballonger, en drink och en present stoppad till mig.

sen fick jag avnjuta en fantastisk middag tillsammans med mina fantastiska vänner och inte nog med det så fick jag världens finaste present i form av ett ”lyxpaket” på ett jätte fint spa här i sthlm, en behandling på 2 timmar!!!

För er som aldrig har varit på Kopanjang kan jag varmt rekommendera ett besök. men boka bord innan!

vilka fina vänner jag har! är verkligen lyckligt lottad *kärlek*

söta Camilla!

Tack brudar för att ni förgyllde min födelsedag. love ya 🙂

2 thoughts on “SURPRISE!!!

  1. men det går ju inte att boka bord på koh pangan. de säger att de inte kör så! men det är säkert bara vissa som har den förmånen 😉 själv blir jag alltid hänvisad att vänta i baren. haha!

Kommentera

