ibland rinner bägaren över.

och det gjorde den idag!

Jag är en sån här person som samlar på mig allt, säger inget, sväljer allt, tills det plötsligt bara blir för mycket, och allt kommer ut på en och samma gång. och det är nog ganska chockande för den som måste lyssna, för det finns inget sammanhängande i mina ord, eftersom att jag själv egentilgen är så förvirrad. Sen när jag väl fått snacka av mej så hör jag hur bagatelligt det egentligen kanske låter, bara för att jag har hållt det inne så länge. och kan försöka se det possitiva i det istället, torka tårarna och gå ut igen. Det är ingen bra egenskap, jag vet! men jag jobbar på det…

Kommentera

