slitet hår?

Jag har jätte slitet hår, mycket pga att jag har gått från väldigt mörk hårfärg till lite mer mellanbrun. Det har varit en lång process & mitt hår har tagit skada. Vilket alla hår gör efter att man slingat eller avfärgat det.

före:

efter:

jag har provat alla möjliga olika shampoon & balsam, säljarna på jobbet har bidragit med alla produkter jag har i duschen, allt för att mitt hår ska få tillbaka sin naturliga glans 🙂

så nu tänker jag tipsa om en serie från märket Sebastian —> Penitraitt

Schampoo (man vill inte sluta tvätta håret, den e magisk)

conditioner:

masque:

Folk är som galna i produkten och den håller vad den lovar! det är definitivt värt pengarna.

Kommentera

