Tidiga mornar och sena kvällar.

Måste ge en eloge till min kompanjon Emilie som kliver upp kl 05.20 VARJE morgon och går till jobbet, jobbar en hel dag och för er som känner henne vet också att hon gör inget halvdant utan går in med hjärta och själ i allt. Och får dessutom alla runt omkring henne att jobba fortare och bättre. Sen har hon disciplinen att åka till gymmet efter jobbet (som tar en timme att ta sig ifrån) svettas ihjäl till hög musik, skynda hem för att slira om till mötes outfiten. Sen Komma till mitt jobb vid sju för att sedan sitta på ett möte i ca 3 timmar och fortfarande vara pigg och allert, komma med bra förslag OCH säga rätt saker vid rätt tillfälle! Alltså allt detta mellan kl 05.20-22.20.. Någon som är bra på huvudräkning? 17 timmar får jag det till! Och detta sker alltså flera gånger i veckan vare sig det är möten eller studiotid eller tid med familjen! Fy fan säger jag! Jag skulle aldrig klara det..Emilie du är nog värld varenda blomma i världen, när vi blir rika ska jag iallafall ge dej åtminstone ett dussin haha 😉 puss

Kommentera

