Salongen 10 år.

I går firade vi att vi fyllde 10 år -wiiiehoooo-  vi var och åt 3-rätters på Le Rouge.

Alla 15 från salongen var på plats och så fick vi fin besök av Lucia som vi inte hann tacka av innan hon lämnade vår salong för salongen på Norrlandsgatan.

Alla var så fina 🙂

Nina och Molly in action haha

halva förrätten med pilgrimsmusslor på bordet!? …och NEJ det var ingen som sa något om att detta skedde.. haha

maten var helt fantastisk.

jag, Ulrica & Karin.

jag har så underbara kollegor! 🙂

När klockan slog två i natt var jag hemma efter en fantastisk rolig kväll med mycket god mat och dryck, skratt och tårar (jag gråter ju när jag skrattar 😉 )

Tusen tack alla!

2 thoughts on “Salongen 10 år.

Kommentera

