Koh Phangan

Ikväll har jag spenderat tid med min gudmor ❤ hon bor uppe i Östersund så vi ses ungefär en gång om året om man har tur kan man väl säga! Hon är nere i Stockholm på en liten snabbvisit så vi passade på att boka in en middag! Kvällen började med att jag bjöd henne på tvätt och fön hos min kollega Therese som gjorde henne sååå fin i håret. Efter att jag hade slutat tog jag med henne till söder och Koh Phangan. Där vi fick börja med en drink i baren i väntan på vårat bord. Sedan avnjöt vi en tre-rätters i Thailand kan man väl nästan säga 😉 det är så mysigt på Koh Phangan och vi bestämde oss snabbt för att vi måste gå dit igen nästa gång hon gör mig ett besök 🙂
Fler bilder kommer senare men tills dess får ni nöja er med mina iphonebilder 🙂

 

 

One thought on “Koh Phangan

  1. Tack underbara Emma för att du finns och för en riktigt härlig kväll! Tack för behandlingen på salongen — riktigt skönt att bli ompysslad och få lite champagne dessutom!
    Och att du sen visste vad jag skulle uppskatta — som ett barn på julafton! Vilken underbar restaurang och helt klart! Vi ska dit fler gånger du och jag!!!
    Största kramen!!

Kommentera

