jag och min dator är inte vänner för tillfället.

den hänger sej. det har den aldrig gjort tidigare 😦

Min lediga måndag..

Har varit och repat inför Julkalaset. Kände redan när jag vaknade att min röst börjar strejka, så det blev en varm kopp te med honung till min smörgås imorse till frukost. Det passade jätte bra med teet som jag fick av Liza ”troat comfort” special te som är lenande för halsen och som man kan dricka innan man ska sjunga.

har suttit i soffan med en filt och myst hela kvällen, tittat & gråtit glädjetårar till finalen i Biggest Loser (ja jag vet! jag är blödig haha). Vilka prestationer de har gjort, helt fantastiskt!

ska snart krypa ner i sängen..känner mig lite hängig..får somna med en alvedon & ipren ikväll så kanske jag mår bättre imorgon 🙂

Kommentera

