Send crashreport.

Det har varit lite dålig uppdatering på bloggen, förlåt, men det har kommit upp samma meddelande varje gång jag försökt att blogga via mobilen—–> ”Send crashreport”
Nu verkar det funka igen, lagom efter min fantastiska helg 😉
I fredags var vi några från jobbet som blev kvar. Vi åt chips och dipp och nötter, sen hade någon köpt lite vin också. Egentligen hade jag bara tänkt att jag skulle åka direkt hem och mysa i soffan men med lite övertalning blev jag kvar 🙂
I lördags var jag ledig så jag tog mig ner till stan, hade tänkt mej en promenad men vädret var så busigt så jag lät bli. Fixade allt inför kvällen och sen direkt hem igen.
Innan festen på kvällen kom Sara, Camilla, Elin & Erica hit och vi alla gjorde oss iordning tillsammans. Alla skulle volumasteras 😉 tema för kvällen var GALA, ”röda mattan” snygg. Galet snygga hela bunten tog vi en taxi till Kungsholmen där den spektakulära festen hölls. Det blev årets Inflyttningsfest! …morgonen efter vaknade jag upp därefter…
Frammåt eftermiddagen igår mötte jag upp Putte inne i stan och sen kom även Henriette och vi tog en fika.
En kempe mysig söndag alltså 🙂

Kommentera

