hemma.

förlåt för dålig uppdatering.. jag är hemma i dagarna två. sjuk. men jag börjar bli bättre så imorgon ska jag tillbaka till mina underbara kollegor på salongen 🙂

Snön yr utanför så det är tur att jag slipper gå ut. jag har till och med allt i kylskåpet så jag behöver inte ens bege mig till mataffären, jätte skönt. Ligger här och myser med en filt i soffan med lite tända ljus och har dessutom unnat mig en lång och härlig frukost.

på svt sänds just nu ”Vem tror du att du är?” en svensk släktforskningsserie. det är tv-kocken Tina Nordström som söker sina rötter i dagens avsnitt. Intressant och mysigt program.

Kommentera

