Måndag.

Börjar bli en aning stressad över hur fan jag hade tänkt att jag skulle hinna med allt? Och mitt i allt detta kaos måste jag ta tag i ett problem som jag bara har skjutit upp i en veckas tid, men verkligheten kommer ikapp! Men det blir nog bra när jag får det överstökat 🙂
Ikväll efter jobbet drar jag hem till Emilie, vi ska fin putsa allt inför julkalaset. Imorgon ska vi in i studion och göra färdigt våran första singel som faktiskt jag har skrivit, eller ja inte HELT själv. Tony och jag skrev den en söndag när vi var i studion. har inte riktigt fattat det ännu men jag kan väl börja kalla mig låtskrivare snart hehe 😉 Nemen skämt och sido det blir jävligt bra iallafall!

Kommentera

