Go morron!

Åh idag gäller det!
Det är första gången jag känner mig helt lugn inför en premiär på BMB.
Vi körde igenom allt igår en gång och redan då var allt klart. Sen filade vi på lite annat för att vi hade så gott om tid till övers.
Jag som annars är asdålig på att komma ihåg texter har i dagsläget printat in allt i min lilla hjärna 😉
Idag har vi genrep på dagen och ikväll blir det premiär.
Klänningarna är färdiga, mitt hotellrum är fullt av paljetter från att vi sy stuga här, men snäll som jag är har jag samlat ihop de flesta paljetter och trådar i en liten hög på golvet genom att förbrilt ”sopa” med handen, jag tror att jag kommer få en guldstjärna inne på städerskans kontor för min fantastiska insats 🙂 Emilie trodde att städaren skulle tycka att det var jätte roligt att få städa mitt rum eftersom det verkligen kommer synas att det är städat efteråt. Ja ni förstår.. Det är alltså som att en paljettbomb ”råkat” slå ner precis här…
Jag vaknar såklart alldeles för tidigt idag och därför har jag tid att blogga 🙂 men det är ju bara trevligt! Ni kan följa oss på http://www.finest.se/sheelah också! Bjuder på lite bilder från repet igår!

Kommentera

