Lördag morgon.

Snart ska jag äta lite frukost tillsammans med min fantastiska kollega Emilie! Igår under jultävlingen kommer hon med världens skönaste kommentar till en av de tävlande ”är det du eller jag som bestämmer? Va?!” haha jag höll på att dö av skratt! Så jäkla bra! We were on fire igår kan jag lova. Och vi var bra. Bandet var bra. Publiken var bra! Det kan inte bli annat än bra ikväll också 😉
Efter show:
”-emma, ska inte vi också ha en liten utvärdering av kvällen” ”-jo, absolut” ”bra…. Jag tyckte vi var skitbra!” haha så jävla roligt! Vi måste fan bli bättre på att tala om att vi är bra, det säger vi sällan. Det är nog för att vi har så jäkla höga krav på oss själva! SÅ när Emilie säger att vi är bra, DÅ är vi fanimej bra!

One thought on “Lördag morgon.

  1. Ja men är det inte typiskt att man inte säger oftar till sig själv eller varann, att man är bra!!!
    En klapp på axeln o ett leende gör så mkt!!!
    Så ett ”leende” kommer här o NI ÄR SKIT BRA!!!
    Kram från lilla mig:)

Kommentera

