4:e advent idag juh!

Snart är det jul! På fredag närmare bestämt.. Om någon råkat missa det?!
Vi ska plåtas för omslag och pressbilder i veckan (håll utkik på Sheelahbloggen) jag ska jobba 3 dagar på salongen också! Hur jag får det att gå ihop? Nja det återstår att se haha. Jag måste ju ha världens bästa musik-kollegor som ställer upp konstiga tider 😉
By The way.. Jag ska börja plugga i vår ! Jätte spännande ska det bli. Kommer inte jobba kvar på salongen utan jag har överlåtit den tjänsten till någon annan. Känns jätte konstigt att bli fattig student men samtidigt jätte roligt 🙂
Nu ska jag möta upp en skit snygg kille i Solna och äta pizza, svulla chips och dricka massa must! Myyys 😉
Trevlig 4:e advent

2 thoughts on “4:e advent idag juh!

Kommentera

