Ernst,jag vill fira jul med dej!!!

haha okej kanske inte..han ska få fira ifred! men han e ju så mysig 🙂 och jag får ju trots allt fira med min egen lilla Ernst nämligen hans kopia—> min far De är ju så lika!!! Mysfarbror x100

Ikväll e jag hemma. Håller på och ordnar med mitt företag.. ja jag har ju blivit egen företagare nu också, en liten parantes i vad som händer och sker i mitt liv just nu. Den som påstår att det är lätt att dra igång ett företag kan ju ta sig någonstans, för det är det inte! Mycket att ordna innan allt är på sin plats, tur att jag har en fantastisk mamma som hjälper och guidar mig genom alla papper och allt fix!

fasen jag har varit sjukt dålig på att blogga den senaste tiden.. ska skärpa mej!

bjuder på en bild ifrån i fredags när underbara tjejgänget var och tittade på oss i Västerås 🙂

 

One thought on “Ernst,jag vill fira jul med dej!!!

Kommentera

