Glömt nässprayen hemma.

Är Påväg mot Gävle. Jag tänkte chansa och åka in till centralen för att ta första bästa tåg hemmåt. Jag har ju legat hemma sjuk sen igår.. Så jag tog tjuren vid hornen, packade väskan, och gav mig ut i den snuskiga kylan! Jag hade sån tur att tåget som skulle ha gått 16:15 var försenat så när jag kom till centralen vid 16:30 kunde jag i stort sett bara hoppa på tåget 🙂 ibland ska man då fan få ha lite tur! Så nu sitter jag här, snorigast i stan och kan knappt andas för att jag glömde nässprayen hemma, men min kära far möter upp mig på perrongen i Gävle med en ny 🙂

Kommentera

