Jul jul strålande jul.

Har precis kommit tillbaka hem till pappa! Vi har firat jul hemma hos mamma tillsammans med moster och tre av våra kusiner. Så mysigt, så snorigt, så hostigt! Rena rama sjukstugan.. Eller ja det var väl jag och min kusin Fredrica som stod för snytningsunderhållningen… Vi har sjungit, dansat, ätit julgodis och julmat, druckigt en massa must och öppnat packet, och tro på fan att jag har varit snäll i år igen! Mina föräldrar är ju fantastiska 🙂
Nu vill jag också bara skänka en tanke till Sarah och Micke.. Vi har tänkt på er hela dagen! Och den bästa julklappen vi alla kan få nu är att allt blir så bra som möjligt <3<3<3

Kommentera

