Tisdagen den 28 december.

det känns som att man borde ha tagit lite ledigt över julen.. jobbar till och med på nyår 😦 men som tur är har jag världens bästa kollegor som piggar upp min vardag 🙂

Idag har jag och Emilie lunchat. Vad skulle jag göra utan henne? Min andre hälft i ur & skur. Jesper han e lyckligt lottad han som vunnit hennes hjärta 🙂

snart är min jobbdag över för idag, sen ska jag träffa järngänget, mina girls. Världens bästa tjejer faktiskt. Vi har så roligt ihop, ikväll ska vi ut och spontan dejta varandra i sthlms-vimlet, äta god mat och kanske slinker det ner en eller två alkoholhaltiga drycker. Vad som händer efter det blir som en dröm 😉

Kommentera

