onsdag.

Jag jobbar på salongen idag. Naturligtvis 🙂 Pia har precis gjort mej skitsnygg i håret faktiskt, tvättat och fönat .

På lunchen var jag ner och handlade lite mat inför kvällen. Det är röd dag imorgon vilket innebär att jag är ledig 🙂 Patrik och hans vän mötte upp mig på Hemköp och hjälpte mej ..eller ja, hjälpte till och hjälpte till, de gick mest och pratade om annat.. tills jag utbrast ”-fokus på mej killar, hallå jag ska laga en romantisk middag ikväll” 🙂

så alltså:  jag har schysst middag med mej och frisyren är kirrad och ska hem till min snygga kille (yes vi är ihop 😉 ) och mysa hela kvällen lång! kan det bli bättre?

2 thoughts on “onsdag.

Kommentera

