Lite silikon skulle inte sitta fel!

Skulle behöva lite botox i pannan och under näsvingen och lite på mina skrynkliga öron som verkar åldras mycket fortare än mitt fantastiska kindben på höger sida. Mina 4 framtänder (både uppe och nere) skulle behöva få sej en rejäl omgång av blekning eftersom jag vill få det där extra- vita- super- collgate smilet.

För att inte tala om mina superduper-feta lår som sträcker sig över atlanten i jämförelse med mina vänners supersmala modellben som är lika långa som Eifeltornets första etapp. Mina bröst skulle inte gråta om de var större, min mage hade inte dött om den hade ett 6-pack (kanske borde jag sluta äta föresten) mina armar som förövrigt börjar bilda gädd-häng (hur fan kommer jag då att se ut när jag e 60?) borde vara en aning fastare.

bara så att ni vet så börjar ju rumpan att hänga lite också. Herre gud man e ju inte 12 år längre liksom. Fan jag får inte på mig jeansen jag hade för 4 år sedan! och vet ni vad det absolut värsta är??? jag får inte till det där jäkla hollywood-svallet och den där fantastiska glansen alla andra får på sitt hår…. Livet är hårt. Jäkligt hårt.

Titta vilket härligt gäng vi är

Click to view full size image

visst är vi 4 heta brudar som ingen kan motstå? 😉

jag har en till bild som jag skulle vilja visa

Click to view full size image

fy fan på riktigt alltså.  Emilie du ser JÄTTE liten ut. jag ser ut som att jag har 3 gånger så stort huvud som de andra. Mitt ena bröst har ”hängt sej”. Camilla du ser ut som en långstånk (du e ju kortare i verkligheten!!!!) och Tiffany du ler konstigt!…. kan vi sluta hitta fel nu? Det hade ju varit rätt så skönt om man slapp förklara sig efter varje bild liksom…VEM orkar bry sig???

-Min mage putar ut lite där, det ser ut som att jag är gravid men det ÄR jag inte! eller, aaaah min arm ser ut som en amöba som kraschlandat på mars.. jag gillar bilden ändå, lägger ut den på min blogg eller facebook. men berättar givetvis mina ”brister” och ”fel” IFALL om någon ser det och EVENTUELLT kommenterar att jag har jävligt stort arsel på bilden, då har jag iallafall garderat mig och sagt det själv innan!  Erkänn, du hade inte sett de 5 felen om jag inte skrev och beklagade mig!?

Ärligt talat så är jag så himla trött på att alla ska be om ursäkt för hur de ser ut! Det finns faktiskt annat att lägga energi på. Du lär ju se ut som du ser ut, gör det bästa utav det istället.

fakta: jag är 25, 170 cm lång, väger (ingen aning har ingen våg men skulle tippa på mellan 58-63 kg) jag har inte silikon men ganska nöjd ändå, har inte platt mage (men det går ingen nöd på mig mer än att jag är lite lat och inte orkar göra sit ups varje dag) jag älskar mat för mycket för att inte äta vissa saker. jag gillar godis, chips och läsk och skäms inte över det! Jag försöker inte intala någon annan eller mig själv att jag lever sunt. Antingen äter man godis och chips med mej eller så blir man utan och då är det dens förlust 😉

fy tusan va livet är underbart! Tycker att alla tjejer borde  vara stolta och framhäva sina kroppar istället. Jag har kompisar som tycker och tänker så galet om sina kroppar att jag blir mörkrädd, och jag tittar på dem och försöker förstå men jag kan inte se de felen de hittar…så alltså summan av kademumman måste ju vara att man bara själv ser sina brister och uppenbarligen ingen annan.. varför måste vi då servera våra brister på silverfat för andra! Vem på denna jord är perfekt?

ALLA RETUSCHERADE OMSLAGSMODELLER & SLITZBRUDAR & SKYLTDOCKOR & ALLT ANNAT FEJKAT! TACK! TACK SOM FAN! …och tack till mina föräldrar och omgivning som lärt mig att jag fan e snygg som jag är!

2 thoughts on “Lite silikon skulle inte sitta fel!

  1. Emma — du är vackrast! Du har alltid varit otroligt fin, absolut på utsidan, men främst också på insidan! Och när insidan är så vacker som din Emma, då blir allt på utsidan vackert!
    Du är så otroligt naturligt snygg så det är ju tur att du kanske inte förstår det! Och jag älskar det du skriver — var stolt över den ni är tjejer! Du är en riktigt god förebild för många!
    *kraaaaaaaaaaaam*

Kommentera

