Tisdag och tunnelbanan är full av.

Folk som jag antar ska till jobbet!
Har sovit jätte dåligt i natt så det var jätte jobbigt att gå upp imorse 😦
Drömmer mardrömmar om jobbet haha två nätter i rad har jag drömt att folk ringt och vill ha tillbaka sina tider som jag tydligen ringt och sagt att de inte får. I natt drömde jag att jag inte kom in på Åhlens, det var stängt och släckt överallt! Herre Gud det är dags att gå vidare nu 😉
På måndag börjar skolan.. Supernervös faktiskt! Pratade med vår låtskrivare Tony igår och vår låt mastras idag. Micke vår manager kommer att vara på plats eftersom att jag jobbar och Emilie har nog nyligen landat i thailand. Omslaget är klart och det är så jäkla snyggt! Spännande spännande 😉

Kommentera

