Plugghäst!

Jaha nu ska man bli en pluggis igen då 😉 känns jätte konstigt att komma tillbaka till skolbänken.. På riktigt denna gången. Jag är ju redan diplomerad inredare men den kursen var ju mer kreativ och uppbyggd på ett helt annat sätt än universitetsstudier.
MEN jag måste ju säga att jag är imponerad över hur väl omhändertagen man verkar bli på sthlms universitet. Man kan ju få hjälp med allt! Lite väl mycket kanske.. Men hellre det än att man lämnas vind för våg och lär gissa sig fram.
Har varit hem och ätit lunch och bytt om. Nu e jag Påväg till Redones studio, det vankas möte! Ja det var ju han som tyckte att den låten jag och Tony har skrivit är en världshit och det är inte illa att få ta del av de orden från en av Lady Gagas hitmakare..

Och ikväll ska vi och titta på Liza! Ska bli så roligt 🙂 vilken härlig dag!

Kommentera

