FÖRSENAD och TYDLIGEN osynlig!!!!!

Fasen (nu svär jag förlåt) MEN blir så jävla trött på folk i tunnelbanan som inte ser vart de går!!! Och INGEN ber heller om ursäkt när de går rakt in i en! Och nu menar jag inte att jag och vederbörande går in i varandra när vi kommer från olika håll.. UTAN när jag står jävligt still på ett ställe!
Det slår aldrig fel. Alltid är det en eller två eller tre som går in i mej! Är jag osynlig undrar jag? Suck!
Kul att man vaknade på fel sida idag.. Dessutom försov jag mej!
Nä nu ska man väl göra något bra av den här förmiddagen 😉
Trevlig fredag!

Kommentera

