Måndag.

Det är måndagkväll. Har nästan precis kommit hem från en lång skoldag. Om två veckor har vi vår första tenta…det ska bli spännande att se hur det går. Nu de två kommande veckorna måste jag verkligen lägga in en extra växel när det kommer till mitt pluggande. Tokigt nog så är jag faktiskt inte så speciellt nervös inför tentan, det känns som att jag åtminstone kommer att få ett ”E”, vilket innebär att jag åtminstone är över strecket godkänd. dvs om jag får ”F” blir jag underkänd. Men så illa ska det väl ändå inte behöva gå. Ikväll har vi suttit med gruppen och gått igenom frågor inför nästa veckas seminarium.. och det är mycket som ska renskrivas..

Student som jag nu är har matförrådet inte direkt utökats till det bättre utan snarare till det sämre. Ikväll har vi ätit Ravioli på burk.. nja..det låter nog lika illa som det är 🙂

På torsdag åker vi till Gävle och hälsar på..vi har precis gjort en fantastiskt bra 90´s spellista att lyssna på i bilen påväg upp.. minns ni den här?

toy-box ”Tarzan & Jane”

haha kommer ihåg att min syster mimade till den här låten när vi var på Mallorca på semester. Då fick alla barn som ville komma upp och mima till sin favorit-låt, hon och en norsk kille gjorde då den här sången, de fick till och med låna kläder så att det skulle passa med djungeltemat i låten 🙂 ..vi har nog bilder & videoinspeling därifrån hemma som jag definitivt lär leta upp.

Snart börjar konferensresan på kanal 5 och det får jag inte missa..

bjussar på en härlig bild från i höstas på hela tjejgänget. 5 av oss åker till New York den 2 maj -wiiiiehooooo-

Kommentera

