Det går bra nu, tackar!

Hej hopp!

vet inte om jag kanske håller på att bli sjuk eller om Universitetsstudierna tar kål på mig. idag höll jag på att somna mitt under tenta genomgången.. sen satt jag och Emilie & pluggade efter lektionen och då gick ögonen i kors, försökte med lite mat och godis för att locka mina trötta ögon till en glutta pigghet 🙂 Även Emilie var helt slut så vi bestämde oss för att vi inte skulle bli klokare av att sitta kvar utan begav oss hemåt. Väl hemma somnade jag gott i sängen i en timme… nu försöker jag piggna till medan Daniel lagar lite mat..eller ja jag lagade köttfärsbiffarna igår och han får koka riset och värma på biffarna i micron idag 😉

ikväll åker vi hem till mig på Gärdet, men innan ska jag försöka hinna plugga lite till.. tentan är om 4 dagar -aaaaaah-

idag bjuder jag på ett favoritklipp från Bruno Mars

Kommentera

