Min fredag.

Min dag har i stort sett inneburit en massa plugg inför tentan på söndag!
I morse dubbade jag lite film i 3 timmar innan jag mötte upp Emilie inne i stan där vi tog en lunch och sedan vidare till ett konferensrum som vi fick låna till plugg!
På vägen hem på tunnelbanan läste jag ett rättsfall, hann med ett till när jag väl kom hem. Sen behövde jag en paus. Varken jag eller min söta pojkvän orkade laga mat så vi sprang in på pizzerian.. Nu väntas detta hela kvällen..
Ciao!

Kommentera

